U kunt bellen op onze telefoonnummer of gebruik ons online reserveringsformulier.
Meest gestelde vragen

Meestal komt dit omdat uw e-mailaccount denkt dat ons bericht spam is. Controleer dus uw spammap om te zien of het erin zit. Als dat niet het geval is, controleer dan of u uw juiste e-mailadres heeft gegeven bij het boeken. Als u dat gedaan heeft, contacteer ons dan nogmaals en we zullen uw bevestigings-e-mail graag opnieuw doen.
Als u vooraf wilt betalen, wordt onze chauffeur door ons systeem geïnformeerd en is er niets meer te doen. Als u bij aankomst met contant of creditcard betaalt, betaalt u het volledige bedrag bij aankomst op uw bestemming.
Uw chauffeur wordt bewust gehouden van de aankomsttijd van uw vlucht en zal wachten om u op te halen wanneer uw vlucht aankomt. Alles zonder extra kosten.
Als u een speciale vervoersdienst nodig hebt, zoals een auto met een kinderstoel, extra ruimte voor een kinderwagen, of met gehandicapte reizigers reist, neemt u vooraf contact met ons op.
Wij werken 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar, inclusief alle feestdagen.